Responsabilitate
Cand te hotarasti sa iti realizezi un vis, iti asumi toata raspunderea fata de actiunile pe care urmeaza sa le intreprinzi, pentru a-l indeplini.
In conducerea unei afaceri pe drumul spre succes, asumarea responsabilitatilor este cruciala. Fiecare decizie luata te apropie sau te indeparteaza de sentimentul placut al reusitei. In fiecare moment, de tine depinde cum vei lasa sa fie percepute afacerea si produsele tale.
Precum cresti un copil, iti cresti si afacerea, vrand ca la un moment dat sa contribuie, prin propriul fel de a fi, la o lume mai buna. Acel fel de a fi este, cum numesc marketerii, identitatea de brand. Iar pentru a avea o identitate bine conturata, tu vei fi mereu in spatele ei, oferindu-ti tot suportul, devotamentul si increderea, in incercarea de a-i trasa un parcurs cat mai lin si sigur spre succes.
Aceasta dedicare pentru propria afacere se subscrie unui singure valori: responsabilitate asumata. Fara aceasta, intervine nesiguranta, atat in cadrul companiei, prin lipsa de coerenta a functionalitatii interne, cat si in relatia cu clientii, instalandu-se neincrederea lor in serviciile tale. Pentru ca lucrurile sunt simple: odata ce iti asumi faptul ca esti direct responsabil de conturarea identitatii de brand a firmei, ai grija la fiecare pas ca actiunile tale sa fie in concordanta cu expectantele tale si bineinteles, cu ale clientilor tai. Un prim efect vizibil al responsabilitatii asumate este chiar eficacitatea de care vorbeam in articolul lunii trecute.
Atunci cand esti responsabil, de fapt si de drept esti constient. Esti constient de ceea ce implica existenta ta pe piata. Cand s-a lansat Inserv Aqua, viziunea din spate era foarte clar conturata, iar constientizarea faptului ca de actiunile noastre depinde in mod direct succesul sau declinul ei, ne-a facut sa devenim cine suntem astazi.
Suntem constienti ca suntem responsabili de bunastarea clientilor nostri, ei depinzand de noi pentru a le trata apa atat de necesara lor in uzul rezidential sau industrial.
Suntem constienti ca in final, valoarea ne este atribuita tot de catre clienti, asadar nu ii putem decat rasplati anticipat printr-o suma de servicii de calitate.
Cand pornesti pe un drum, deciziile luate pe parcurs sunt cele care te ajuta sau dimpotriva, te impiedica sa ajungi la destinatia mult visata.
Noi am decis: AVEM GRIJA DE TINE! AVEM GRIJA DE APA TA!
Recent Posts
Expo Apa
EXPOAPA 2018 – Interviu InservAqua O atmo...Invitatie Expo Apa
Stimati Colaboratori, Avem deosebita placere de...Responsabilitate
Cand te hotarasti sa iti realizezi un vis, iti ...Dincolo de eficienta…excelenta!
Amintiti-va de ultima experienta pe care ati av...Sustenabilitate
Conform Dictionarului Explicativ al Limbii Roma...